امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
مرد آتش نشان
مقابله با گاز گرفتگی
  • قبل از نصب و روشن کردن بخاری از باز بودن مسیر دودکش ها مطمئن شوید
  • از قرار دادن انتهای دودکش در سطل آب جداً خودداری شود
  • از به کاربردن دودکش های مشترک برای دو یا چند وسیله گرمایشی حتماً خودداری شود
  • هر وسیله گرمایشی باید یک دودکش مجزا داشته باشد
  • هرگز از دودکش های شکسته و یا نامناسب مثل لوله پولیکا یا قوطی های فلزی در داخل دیوار استفاده نکنید
  • از قرار دادن انتهای دودکش ها در فضای درز انقطاع ساختمان خودداری کنید. گازهای سمی به سادگی از ترک ها و شکستگی های روی دیوار وارد منزل می شود
  • طول شیلنگ گاز نباید بیش از 1.5 متر باشد. برای موارد بیشتر، بهتر است به جای شیلنگ از لوله های مسی استفاده کرد
  • در انتهای دودکش از کلاهک استاندارد مانند کلاهک H استفاده کنید
Saturday, 19 October , 2019
امروز : شنبه, ۲۷ مهر , ۱۳۹۸ - 20 صفر 1441

واحد های ستادی – روابط عمومی

  پرینت تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۱۲ | 238 بازدید | ارسال توسط :

روح الله نادعلی زاده کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نرم افزار واحد های ستادی - روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر

 

 

نام مسئول : روح الله نادعلی زاده

مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نرم افزار

سمت : مسئول روابط عمومی

تلفن مستقیم :   ۳۴۵۲۸۵۳۳ – ۰۱۱

 

 

  1. تقویت ارتباطات انسانی و ایجاد رضایت در داخل سازمان که از اهم وظایف روابط عمومی است .
  2. به روز کردن سایت اینترنتی سازمان به لحاظ درج اخبار ، توصیه های ایمنی ، مقالات ، انتشارات ، خاطرات ، آمار ، عملکرد ، معرفی حوزه ها و اطلاع رسانی سایر امور.
  3. جمع آوری و تنظیم اخبار ، وقایع و مطالب مرتبط با سازمان از جراید و وسایل ارتباط جمعی ، بررسی و تجزیه و تحلیل آنها و انجام اقدامات لازم که به طور ممتد صورت می گیرد .
  4. تهیه نشریات داخلی اهم از نشریات ادواری و نشریات موعدی ( ادواری مثل هفته نامه ، ماهنامه ، نشریات موعدی مثل کتاب ، بروشور ، کاتالوگ ، جزوه تخصصی ، تراکت و… ).
  5. پاسخگویی شفاهی و کتبی به سوالات کلیه مراجعین و راهنمایی ارباب رجوع.
  6. مشارکت در غم و شادی کارکنان مثل نصب پلاکارد ، ارسال کارتهای یادبود و هدیه برای تولد ، پیام تبریک برای موفقیت کارکنان ،تهیه لوح تقدیر به مناسبت بازنشستگی کارکنان و .. )
  7. نصب اخبار و اطلاعیه ها و بخشنامه های مربوط به سازمان بر روی تابلوی اعلانات.
  8. استفاده از بریده جراید ، جمع آوری آنها و تنظیم آنها برای ارائه به مسئولین ، راه اندازی آرشیو ، اسناد و مدارک ، کتب مناسب و مورد استفاده ، نشریات ، ضبط ویدئویی و …
  9. فعالیت های سمعی و بصری که این فعالیت ها شامل فیلم ، عکس ، اسلاید ، استفاده از ویدئو ، کامپیوتر ، اینترنت ، و غیره می باشد در این مرحله از فعالیت های مختلف سازمان رویدادها و مناسبت های خاص تصویر گرفته می شود و نوار فیلم و عکس های آرشیو می گردد .
  10. سنجش افکار عمومی یکی دیگر از فعالیت های روابط عمومی محسوب می شود که به صورت درون سازمانی و برون سازمانی صورت می گیرد در این مرحله روابط عمومی به شناسایی و اندازه گیری گرایش های افکار عمومی در داخل و خارج از سازمان می پردازد .
  11. شرکت نماینده روابط عمومی در مراسم و مجالس منعقده مربوط به کارکنان جهت همدردی و دلجویی از آنان.
  12. انجام هماهنگی های لازم درخصوص حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در سمینارها ، نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی و انجام مکاتبات مورد نیاز و پیگیری نفرهای مختلف و اعزام به منظور آموزش و یا رقابت های ورزشی.
  13. ترجمه متون ، اشتراک مجلات خارجی ، عضویت در انجمن های بین المللی و تبادل اطلاعات ، دسترسی به مقالات و دانش تخصصی روز دنیا و انتقال آن به کارکنان جهت ارتقاء سطح دانش تخصصی.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای واحد های ستادی – روابط عمومی بسته هستند
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سازمان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.