نکات بهداشتی در مورد ویروس کرونا
۱.دستان خود را در روز چندین مرتبه به مدت حداقل 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. ۲- تلفن همراه خود را تمیز کنید. ۳- صورت خود را لمس نکنید. ۴- دستگیره درب خانه را تمیز کنید. ۵- هوای خانه را فیلتر کنید. ۶- از سفید کننده استفاده کنید. ۷- توالت و حمام را تمیز کنید. ۸- مرتباً لباس‌های خود را بشویید.
توصیه ها
توصیه های بهداشتی در مورد ویروس کرونا
  • بیشتر مواظب سالمندان و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند باشیم
  • از مسافرت رفتن اجتناب کنید
  • عید نوروز امسال از دید و بازدید بپرهیزید
  • در #پویش_خانه_بمانیم_شرکت_نماییم
  • مردم عزیز جز در خانه ماندن و قطع زنجیره ویروس کرونا مهار نخواهد گردید
  • جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوید
  • در تجمعات از عطسه زدن و سرفه کردن بدون محافظت بپرهیزید
  • در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا کرونا حداقل ۱۴ روز خود را قرنطینه خانگی نمایید
  • در صورت داشتن علايمی نظیر تب؛ سرفه خشک؛ بدن درد؛ تنگی نفس؛ درد شدید در قفسه سینه و غیره سریعا به پزشک مراجعه نمایید
  • با افراد مشکوک به سرماخوردگی در تماس نباشید
  • در اماکن عمومی از ماسک و دستکش استفاده نمایید
  • روزی ۲۰ بار و هر بار ۲۰ ثانیه دستان خود را کامل با آب و صابون بشویید
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445

واحد های ستادی – روابط عمومی

  پرینت تاریخ انتشار : 18 بهمن 1397 - 9:12 | 1078 بازدید | ارسال توسط :

 

 

نام کارشناس : علیرضا اکبری اشرفی

مدرک تحصیلی :کارشناسی مدیریت امداد در سوانح گرایش سوانح طبیعی

سمت : کارشناس روابط عمومی

تلفن مستقیم 34537401-011

 

 

  1. تقویت ارتباطات انسانی و ایجاد رضایت در داخل سازمان که از اهم وظایف روابط عمومی است .
  2. به روز کردن سایت اینترنتی سازمان به لحاظ درج اخبار ، توصیه های ایمنی ، مقالات ، انتشارات ، خاطرات ، آمار ، عملکرد ، معرفی حوزه ها و اطلاع رسانی سایر امور.
  3. جمع آوری و تنظیم اخبار ، وقایع و مطالب مرتبط با سازمان از جراید و وسایل ارتباط جمعی ، بررسی و تجزیه و تحلیل آنها و انجام اقدامات لازم که به طور ممتد صورت می گیرد .
  4. تهیه نشریات داخلی اهم از نشریات ادواری و نشریات موعدی ( ادواری مثل هفته نامه ، ماهنامه ، نشریات موعدی مثل کتاب ، بروشور ، کاتالوگ ، جزوه تخصصی ، تراکت و… ).
  5. پاسخگویی شفاهی و کتبی به سوالات کلیه مراجعین و راهنمایی ارباب رجوع.
  6. مشارکت در غم و شادی کارکنان مثل نصب پلاکارد ، ارسال کارتهای یادبود و هدیه برای تولد ، پیام تبریک برای موفقیت کارکنان ،تهیه لوح تقدیر به مناسبت بازنشستگی کارکنان و .. )
  7. نصب اخبار و اطلاعیه ها و بخشنامه های مربوط به سازمان بر روی تابلوی اعلانات.
  8. استفاده از بریده جراید ، جمع آوری آنها و تنظیم آنها برای ارائه به مسئولین ، راه اندازی آرشیو ، اسناد و مدارک ، کتب مناسب و مورد استفاده ، نشریات ، ضبط ویدئویی و …
  9. فعالیت های سمعی و بصری که این فعالیت ها شامل فیلم ، عکس ، اسلاید ، استفاده از ویدئو ، کامپیوتر ، اینترنت ، و غیره می باشد در این مرحله از فعالیت های مختلف سازمان رویدادها و مناسبت های خاص تصویر گرفته می شود و نوار فیلم و عکس های آرشیو می گردد .
  10. سنجش افکار عمومی یکی دیگر از فعالیت های روابط عمومی محسوب می شود که به صورت درون سازمانی و برون سازمانی صورت می گیرد در این مرحله روابط عمومی به شناسایی و اندازه گیری گرایش های افکار عمومی در داخل و خارج از سازمان می پردازد .
  11. شرکت نماینده روابط عمومی در مراسم و مجالس منعقده مربوط به کارکنان جهت همدردی و دلجویی از آنان.
  12. انجام هماهنگی های لازم درخصوص حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در سمینارها ، نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی و انجام مکاتبات مورد نیاز و پیگیری نفرهای مختلف و اعزام به منظور آموزش و یا رقابت های ورزشی.
  13. ترجمه متون ، اشتراک مجلات خارجی ، عضویت در انجمن های بین المللی و تبادل اطلاعات ، دسترسی به مقالات و دانش تخصصی روز دنیا و انتقال آن به کارکنان جهت ارتقاء سطح دانش تخصصی.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای واحد های ستادی – روابط عمومی بسته هستند
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سازمان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.