نکات بهداشتی در مورد ویروس کرونا
۱.دستان خود را در روز چندین مرتبه به مدت حداقل 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. ۲- تلفن همراه خود را تمیز کنید. ۳- صورت خود را لمس نکنید. ۴- دستگیره درب خانه را تمیز کنید. ۵- هوای خانه را فیلتر کنید. ۶- از سفید کننده استفاده کنید. ۷- توالت و حمام را تمیز کنید. ۸- مرتباً لباس‌های خود را بشویید.
توصیه ها
توصیه های بهداشتی در مورد ویروس کرونا
  • بیشتر مواظب سالمندان و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند باشیم
  • از مسافرت رفتن اجتناب کنید
  • عید نوروز امسال از دید و بازدید بپرهیزید
  • در #پویش_خانه_بمانیم_شرکت_نماییم
  • مردم عزیز جز در خانه ماندن و قطع زنجیره ویروس کرونا مهار نخواهد گردید
  • جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوید
  • در تجمعات از عطسه زدن و سرفه کردن بدون محافظت بپرهیزید
  • در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا کرونا حداقل ۱۴ روز خود را قرنطینه خانگی نمایید
  • در صورت داشتن علايمی نظیر تب؛ سرفه خشک؛ بدن درد؛ تنگی نفس؛ درد شدید در قفسه سینه و غیره سریعا به پزشک مراجعه نمایید
  • با افراد مشکوک به سرماخوردگی در تماس نباشید
  • در اماکن عمومی از ماسک و دستکش استفاده نمایید
  • روزی ۲۰ بار و هر بار ۲۰ ثانیه دستان خود را کامل با آب و صابون بشویید
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445

واحد های ستادی – مالی

  پرینت تاریخ انتشار : 18 بهمن 1397 - 8:38 | 1142 بازدید | ارسال توسط :

مهدی محسنی واحد های ستادی - مالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر

نام و نام خانوادگی مسئول : مهدی محسنی

مدرک: لیسانس حقوق

سمت : مسئول اداری مالی

 

 

 

شرح وظایف :

۱-نظارت کامل بر عملکرد سطوح تشکیلاتی تحت مسئولیت با هدف انجام دقیق وظایف محوله براساس مقررات و قوانین موجود.

۲- اعمال نظارت و کنترل های لازم درخصوص نحوۀ هزینه کرد اعتبارات و رعایت دقیق آن براساس ردیف های تعیین شده بازنگری و اصلاح روشهای انجام کار به منظور کاهش هزینه ای جاری و افزایش کارایی سازمان.

۳- نظارت کامل بر عملکرد کلیه نیروهای زیرمجموعه ستادی و اقدامات موثر برای ارزیابی مستمر از چگونگی فعالیت آنان براساس شرح وظایف تعیین شده.

۴- اعمال نظارت های کامل بر نحوۀ پاسخگویی و پیگیری مراجعین ( مردم ) به بخش های مختلف از طریق پرسنل ستاد و ایستگاه ها و اطمینان از نحوه انجام کار توسط عوامل مربوطه با هدف ایجاد رضایتمندی کامل ارباب رجوع و تحقق عملی طرح تکریم.

۵- نظارت و بازنگری مستمر بر روش های اداری انجام کار و در صورت لزوم ارائه پیشنهاد برای اصلاح و بهبود روشها با هدف تسریع در پاسخگویی و کوتاه کردن چرخه اداری.

۶- تهیه و تنظیم بودجه سالانه سازمان با هماهنگی کلیه قسمت ها نظارت دقیق و کامل در اجرای بودجه مصوب هرسال.

۷-نظارت کامل بر رعایت دقیق دستورالعمل ها و مقررات موجود و ابلاغی توسط کلیه کارکنان با هدف حفظ حقوق مردم و شهروندان محترم و نیز حقوقات سازمان.

۸- نظارت کامل بر کلیه معاملات سازمان و ایستگاه ها در حدود اختیارات مصوب و با رعایت صرفه و صلاح سازمان و نیز برابر مقررات و آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی.

۹- توجه و رسیدگی کامل به نیازهای رفاهی و خدماتی کارکنان با هدف ارتقاء سطح انگیزش آنان و افزایش راندمان کار.

۱۰- پیگیری دقیق کلیه حقوقات قانونی کارکنان در قالب ارتقاء گروه و انتصاب و سایر حقوقات متعلقه.

۱۱- نظارت کامل بر حفظ و نگهداری و بهره برداری بهینه از اموال سازمان و هماهنگی لازم با قسمت های مربوطه.

۱۲- بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .

۱۳- انجام سایر امور محوله که از سمت مافوق ارجاع می گردد .

——————————————————————————————————————————

کارشناس منابع انسانی:                                                                                                    

نام و نام خانوادگی کارشناس : روح الله نادعلی زاده

مدرک: کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نرم افزار

سمت : کارشناس منابع انسانی

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای واحد های ستادی – مالی بسته هستند
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سازمان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.